Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Η ΠΡΩΤΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΛΑΓΚΑ

Καλησπέρα φίλοι μου. Εύχομαι η ημέρα σας να είναι τόσο όμορφη, όσο και η δικά μου σήμερα. Το γιατί θα το δείτε στις φωτογραφίες πολύ σύντομα. Το χωριό είναι απίστευτα όμορφο καθώς λούζεται στο φως του αυγουστιάτικου ήλιου. Η ζέστη τόσο γλυκιά, η φύση τόσο πράσινη... και η Λάγκα τόσο όμορφη. Ας αφήσω τα λόγια όμως και ας σας δείξω τι αντίκρυσα σήμερα μετά από πολύν καιρό. Το αξίζετε κι εσείς να το δείτε, μετά από την υπομονή που κάνατε ενάμισι μήνα τώρα που έλειψα από τις αναρτήσεις μου. Απολαύστε λοιπόν:

Το ποτάμι έχει πλέον μείνει με πολύ λίγο νερό. Ίσα που να φαίνεται ότι υπάρχει. Κι ας μην σταμάτησε να βρέχει σχεδόν όλο το καλοκαίρι. 

Στο καφενείο παρατηρείται αρκετή κινητικότητα. Έχει κόσμο το χωριό.

Ο καθένας έρχεται όπως μπορεί- ακόμα και με πατερίτσες. Αρκεί να έρθει. Άντε, εσείς τι κάνετε;

Συνεχίζονται οι συνεννοήσεις για το γλέντι. Φέτος το ανέλαβε ο Θανάσης ο καφετζής μας.

Όλοι στον αγώνα. Καλό κουράγιο... Για να περάσουμε οι υπόλοιποι καλά.

Εγώ πάντως κάνω την βόλτα μου. Το ίδιο κάνει κι ένα χελωνάκι στο ρέμα στον Πέρα μαχαλά.

Οι καρυδιές υπόσχονται πολύ καλή σοδειά φέτος. Μεγαλώνουν τα καρύδια στα δέντρα.

Απόψεις του χωριού από το Τυροκομείο.


Η παραδοσιακή βρύση στον Πέρα μαχαλά.

Στο ίδιο ρέμα, οι μπαρμπούτες έγιναν τεράστιες.


Ακόμα και τα εγκαταλειμμένα σπίτια και οι καλύβες μου φαίνονται υπέροχα.



Σκυλίσια ζωή...

Τα Όντρια από τον Άι- Νικόλα.

Άποψη του Καφενείου του Συλλόγου από την ανθισμένη αυλή της Εκκλησίας μας.

Γατίσια ζωή...

Ζωή και κότα...


Χτίζεται νέο σπίτι στο χωριό. Νέες ελπίδες.

Γέμισε κόσμο- και ιδιαίτερα παιδιά η Λάγκα. Που σε ξεσηκώνουν και σε ξαφνιάζουν ευχάριστα με τις φωνές τους.


Χρώματα- παντού χρώματα της φύσης.

Πάλι τα Όντρια...

Αρχίζει η προετοιμασία του χώρου για το γλέντι μας. Το Σάββατο είναι. Ακόμα να ξεκινήσετε;

Και η παραδοσιακή βρύση του Σχολείου προσκαλεί τον κάθε διαβάτη να ξεδιψάσει με το κρυστάλλινο   νερό της.

Η Λάγκα από τον δρόμο για τον Βράχο.

Ο Νέος Οικισμός.

Η Ράχη.

Και ο Άι- Γιώργης περιμένει τους περιπατητές να τους ξεκουράσει στα διπλανά παγκάκια.

Φίλοι μου, η βόλτα μου ήταν ονειρεμένη. Και αύριο θα έχουμε συνέχεια στο Κρυονέρι και στα Γούπατα. Μην χάσετε το ραντεβού μας. Εις το επανιδείν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου