Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ

Γεια σας, γεια σας, γεια σας. Τι κάνετε; Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά. Εγώ πάντως είμαι πάρα πολύ καλά. Το Σαββατοκύριακο ήταν υπέροχο. Χάσατε όσοι δεν ήρθατε. Καταπληκτικός ο καιρός, καταπληκτικό και το τοπίο. Αλλά τι να κάνουμε, έχω αποθανατίσει όλες τις εμπειρίες, ώστε να τις απολαύσουμε μαζί. 
Φτάνοντας λοιπόν στο χωριό, το πρώτο πράγμα που κάναμε, ήταν ένας τεράστιος καφές, και χυμοί για τους ψαράδες, και ξεκινήσαμε για το Φράγμα. Τι τοπίο! Δεν περιγράφεται. Αλλά ας αφήσουμε τα λόγια και ας ξεκινήσουμε την βόλτα:
Δε νομίζω ότι χρειάζονται πολλά λόγια. Είναι περιττά. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Απολαύστε τον ήλιο και την θέα.





Κι εδώ με τον τεράστιο καφέ μου. Στην υγειά σας!!!!!

Οι επίδοξοι ψαράδες μου. Ότι και να έκαναν δεν τα κατάφεραν αν πιάσουν ούτε ένα μικρό ψαράκι για δείγμα. Δεν πειράζει. Πέρασαν καλά. Ίσως την επόμενη φορά. 

Τζάμπα τα σκουλήκια που μάζευαν όλο το πρωί, και το καλαμπόκι που δεν επέτρεψαν σε εμάς να φάμε ούτε ένα σπυρί.




Πολύ φιλότιμες οι προσπάθειες, αλλά το μόνο που πιάστηκε ήταν το αγκίστρι τους στον πάτο της λίμνης. Το αποτέλεσμα ήταν η λίμνη τα πάρει και τα αγκίστρια τους. Δεν πειράζει. Πέρασαν καλά.



Εδώ βέπουμε τα ψάρια στα βαθιά που πηδάνε έξω από το νερό. Μοιάζουν να κοροϊδεύουν τα παιδιά. Δεν θα πιάσω κανένα; Θα το ψήσω στα κάρβουνα για να μάθει αυτό. 
Και με αυτά τα λίγα λόγια και τις πολλές εικόνες σας αφήνω και σήμερα. Αύριο θα συνεχίσουμε την βόλτα στη Λάγκα. Καλή συνέχεια να έχετε. Ελπίζω να σας κατατόπισα κάπως για το πως περνάμε στο χωριό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου