Κυριακή 24 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ

Καλημέρα σας φίλοι μου. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Σήμερα είναι η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης. Η πίστη μας αγάλλεται. Η Φύση γιορτάζει. Η ανθρωπότητα δοξάζει τον Κύριο και Θεό μας, που με το Μαρτύριό Του και την Θεία Του Ανάσταση, νίκησε τον θάνατο και έφερε πάλι την ελπίδα στο μυαλό και την καρδιά της ανθρωπότητας.
Η Λάγκα γιορτάζει. Έχει βάλει τα καλά της και σας περιμένει να γιορτάσουμε όλοι μαζί την ξεχωριστή τούτη μέρα. Επειδή τα πολλά λόγια όμως είναι φτώχεια, δείτε το χωριό μας πως είναι αυτόν τον καιρό:
Στο βάθος διακρίνεται το Άργος Ορεστικό. Υπέροχη θέα και τεράστια προοπτική. 

Τα Τζαντήρια και αριστερά στη μέση της εικόνας ο δρόμος για τον Άγιο Κωνσταντίνο.

Ο Νέος Οικισμός με νέα σπίτια. Ελπίδες για τον τόπο μας.

Άνθισαν και φέτος το σταφύλι του κούκου, το ορνιθόγαλα και το βατράχιο.

Στα λιβάδια της Λάγκας.





Άποψη των Οντρίων με τις ανθισμένες κερασιές.





Η Λάγκα μας περιμένει.






Ο Νέος Οικισμός.

Ένας νέος του χωριού (ο ξάδελφός μου ο Βαγγέλης) μόλις ήρθε και μας προσφέρει λουλούδια του αγρού. Είδατε πόσο φιλόξενοι άνθρωποι είμαστε; Ελάτε και δεν θα το μετανιώσετε.




Αναγνωρίζετε παπαγιαννέικη φαλάκρα; Είμαι σίγουρη πως ναι. Φώτισε ο τόπος.


Κάποιο κακόμοιρο ζώο έγινε βορά άλλων, μεγαλύτερων και ό, τι απέμεινε από αυτό είναι ένα κέρατο στην άκρη ενός αγροτικού δρόμου. Αυτά έχει η ζωή, αρκεί να μην είμαστε εμείς στη θέση αυτού του κακόμοιρου ζώου.

Μια παλιά γραφική καλύβα στον κάτω μαχαλά.





George Tzobanos, η πόρτα του σπιτιού σου. Μου είπε να σου δώσω χαιρετίσματα.

Αυτά ήταν το δώρο μου για εσάς σήμερα. Με περιμένουν να ψήσουμε τον οβελία, οπότε σας αφήνω προς το παρόν. Θα επανέλθω με περισσότερες ευχές και εικόνες. Είμαι σίγουρη. Εις το επανιδείν φίλοι μου και πάλι ΧΡΟΝΙ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου