Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΒΟΛΤΑΣ

Καλησπέρα σας και απόψε. Ευτυχώς ο καιρός συνεχίζει να είναι καλός και ανοιξιάτικος όσο το επιτρέπει ο Μάρτης. Και σήμερα θα συνεχίσουμε την βόλτα μας που την σταματήσαμε χθες το πρωί στο καφενείο. Θυμάστε, εκεί που ήπιαμε καφέ με τον Καρκατσώνα (!). Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί. Λαγκιώτες είμαστε, ας χρησιμοποιήσουμε τα παρατσούκλια μας. Εξ'άλλου ποια είμαι εγώ που θα μιλήσω; Εγώ είμαι Γκιμπισούλι.
Μετά τον καφέ λοιπόν, πήγαμε ως τον Βράχο με το αυτοκίνητο και θαυμάσαμε το πρώτο ανοιξιάτικο τοπίο στο περιβάλλον της Λάγκας.

Το χωριό παίζει κρυφτό πίσω από τα δέντρα. Αλλά μπορούμε τουλάχιστον να δούμε το πράσινο που αρχίζει να κυριαρχεί στο έδαφος. 
Επιστρέφοντας στο σπίτι για τις απαραίτητες ανοιξιάτικες εργασίες στον κήπο, τα Όντρια παρακολουθούσαν τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμουν. Λέτε να μην ενέκριναν το πως έσκαβα στον κήπο; Κάτι τέτοιο νομίζω πως δείχνουν. Σα να με κορόιδευαν. Αλλά δεν πειράζει. Είναι μεγαλύτερα από εμένα, οπότε δικαιολογούνται ό, τι άποψη και να έχουν:

Και σηκώνοντας το βλέμμα στον ουρανό, αντίκρισα τον ήλιο μέσα από ένα σύννεφο, που φαίνεται να το στηρίζει ένα δέντρο:
Τόσο πολύ ζεστή ήταν η ατμόσφαιρα, που σχεδόν ακόμα και τώρα, βλέποντας αυτήν την φωτογραφία νιώθω μαι θέρμη στην καρδιά. Εσείς; Και για να κάνω την στιγμή ακόμα πιο καταπληκτική, ένα σαΐνι πετούσε σε κύκλους πάνω στο αλώνι μας, και έκρωζε δυνατά. Μάλλον είχε βρει κάποιο θήραμα, γιατί αργότερα, όταν πήγα να δω που βούτηξε, είδα ίχνη ενός μικρότερου άτυχου ζώου, που πιθανόν το γεράκι το άρπαξε από το έδαφος:
Και όλα αυτά σε τόσο μικρή απόσταση από την αυλή μου. Να τι μπορεί να προσφέρει το χωριό μας. Τόση σοφία και γαλήνη σε τόσο μικρό κομμάτι γης. Εγώ θα συνεχίσω να το απολαμβάνω. Προσκαλώ κι εσάς να κάνετε το ίδιο. Αν πραγματικά το θέλετε, τότε θα το μπορέσετε. Ελάτε μαζί μου. Υπάρχουν και άλλα πολλά ακόμα μυστικά που έχει να μας αποκαλύψει η Λάγκα. Και το κάνει τόσο αφειδώλευτα. Είναι τόσο σπάταλη, που είναι κρίμα να μην την εκμεταλλευτούμε όσο μπορούμε. μόνο καλό θα μας κάνει.
Αυτά και για σήμερα. Αύριο πάλι θα συνεχίσουμε με ένα οδοιπορικό στο βουνό. Να δούμε τι θα ανακαλύψουμε. Γεια σας και απόψε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου